Iedereen is welkom

De Boomgaard… meer dan leren alleen!

Ons onderwijs

We zorgen ervoor dat alle leerlingen kansen krijgen om veel te leren en goed voorbereid zijn op de wereld om hen heen, zowel nu als in de toekomst. We helpen ze niet alleen met de juiste kennis en vaardigheden, maar ook met belangrijke levenslessen. Onze leerlingen leren niet alleen hoe ze moeten leren, maar ook hoe ze samen kunnen leven, de wereld kunnen verkennen, met anderen kunnen samenwerken, dingen kunnen delen en een positieve rol kunnen spelen in de maatschappij. We willen dat ze nieuwsgierig zijn naar andere mensen en culturen en we stimuleren hen om hun eigen gedachten te ontwikkelen. Ze leren kritisch te denken en mogen altijd hun eigen stem laten horen.

Inschrijven, dat werkt zo

Bij de school van je keuze moet je je inschrijven. Je maakt hiervoor een afspraak voor een kennismakingsgesprek. In het gesprek registreren wij je kind. De meeste ouders schrijven hun kind in als het 3-3,5 jaar oud is.

Openbare Basisschool De Boomgaard, dé plek voor kwalitatief goed basisonderwijs voor jonge gezinnen in Streefkerk en omgeving!